فروشگاه جانیم

فروشگاه جانیم

فروشگاه جانیم

فروشگاه جانیم

توصیف درد کمر درد

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸ ب.ظ

توصیف درد کمر درد

درد کمری یکی از این درد های رایج است که گاهی اوقات به علت اسپاسم عضلانی، سیاتیک، سنگ کلیه و غیره رخ می دهد. درد کمری بسیار رایج است که حدود 800 درصد از آمریکایی ها درگیر آن هستند. در زیر، ما درباره علل شایع درد بطن چپ بحث می کنیم و از موثرترین روش های درمان آن را ذکر می کنیم.
درد پشتی یک طرفه

درد پشت معمولا یک طرفه است و با استراحت بهتر می شود و کار را تشدید می کند. ایستادن یا خم شدن نیز باعث افزایش درد پشت می شود. در نهایت، این نوع از درد پشت معمولا در عرض چند روز با استفاده از روش های حمایتی ساده مانند استراحت، درمان گرما، یا استفاده از ضد درد های ضد التهابی یا آرامبخش ضد عفونی و بدون نیاز به اقدامات جدی تشخیص مانند CT اسکن و یا am. R. من وقتی که بیمار روی شکم خوابید و دکتر به عضلات، تاندونها یا رباطها پشت سر او ضربه زده یا هل می دهد، بیمار احساس درد در نقاط خاصی را که کشش دارد، احساس می کند. این نوع درد پشت معمولا در عرض چند روز با استفاده از روش های حمایتی ساده مانند استراحت، گرما درمان یا استفاده از ضد التهابی یا آرامبخش عضلانی ضد درد استفاده می شود و نیازی به اقدامات جدی تشخیصی مثل CT scan یا MRI نیست. R. من وقتی که بیمار روی شکم خوابید و دکتر به عضلات، تاندونها یا رباطها پشت سر او ضربه زده یا هل می دهد، بیمار احساس درد در نقاط خاصی را که کشش دارد، احساس می کند. یک عکس ساده از دور کمر طبیعی است و بیمار علائم دخالت عصب کمری مانند عصب سیاتیک را نداشته است، یعنی سوزش و پوسیدگی اندام تحتانی شاکی نیستند. اگر بیمار بیومتریک گرفته شود و رادیوگرافی ساده طبیعی است، پس من به یک کار تشخیصی بیشتر بروید. R. شما به یک سیتی اسکن نیاز ندارید.
علت درد یک طرفه

در برخی موارد، درد پشتی یک بیماری ساده است و با چند روز استراحت و استفاده از داروهای ساده درمان می شود، اما در بسیاری از موارد، درد مزمن پشتی را تجربه می کنیم که به کمردرد پاسخ نمی دهد و باعث ترک طولانی مدت می شود. تشخیص درد کمر برای انتخاب طرح مناسب درمان در کلینیک پزشکان و پیشگیری از ابتلا به بیماری بسیار مهم است. با استفاده از بهترین متخصصان ستون فقرات تحت نظارت دکتر سپهریان، ابتدا علت درد کمر را تشخیص داده و سپس بدون نیاز به عمل جراحی و با استفاده از تکنیک های پزشکی مدرن مانند طب سوزنی، ازن درمانی، رادیوفرکوسی، تخت تزئینی و لیزرهای جدید با عمق نفوذ بالا.
درد یک طرفه در دوران بارداری

من 5 و 2 روزه هستم من درد کمر و درد یک طرفه دارم. آیا من و فرزندم تهدید می شود؟ به عنوان مثال، حاملگی خارج رحمی در لوله فالوپ؟ دکتر فرزانه جعفری، متخصص زنان و ناباروری: اگر درد در دوران بارداری فوری و گذرا نباشد. هنگامی که درد در حال افزایش است و همچنان ادامه دارد و در فواصل کوتاه به شما می آید، باید آن را جدی بگیرید. باید مشخص شود که درد ناشی از ستون فقرات و مهره ها یا به عضلات پشت و کمر است. در مورد درد پشت، توصیه می کنیم زنان باردار برای انجام یک آزمایش ضد اچ آی وی biotic انجام آزمایش ادرار و آزمایشات تجزیه و تحلیل. گاهی اوقات این درد ممکن است به دلیل کاهش انقباض رحم باشد که باید کنترل شود. اگر شما از قبل سونوگرافی کرده اید و بارداری خارج از رحم نیست، علت آن نیست. توصیه می شود که برای تعیین علت اصلی به پزشک متخصص مراجعه کنید. اگر علت خاصی را به دلیل امتحانات لازم نداشته باشید، با استراحت بهتر خواهید شد.

  • احمد جانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی