شعر در مورد اگر

شعر در مورد اگر خدا بخواهد ,شعر در مورد اگر,شعر در مورد اگرها,شعر درباره اگر,شعر اگر سبزه بودم,شعر اگر آن ترک شیرازی,شعر اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را,شعر اگر آن ترک شیرازی حافظ,شعر اگر آن ترک شیرازی و جوابیه ها,شعر اگر آن ترک شیرازی با معنی,شعر اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل مارا,شعر اگر آن ترک شیرازی,معنی شعر اگر آن ترک شیرازی,جوابهای شعر اگر آن ترک شیرازی,مناظره شعر اگر آن ترک شیرازی,شعر اگر جای خدا بودم

شعر در مورد اگر

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد اگر برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

برای دیدن تو

اگر رودخانه بودم، برمی گشتم

اگر کوه بودم، می دویدم

اگر باد بودم، می ایستادم

اما انسانم

و بارها برای دیدنت

برگشته

دویده

ایستاده ام….

شعر در مورد اگر خدا بخواهد

اگر بی‌تو بر افلاکم

چو ابر تیره غمناکم

وگر بی‌تو به گلزارم

به زندانم به جان تو

شعر در مورد اگر

اگر یک روز

 مجبور شوم

که تو را ترک کنم

کوچک بودن عشقم را نه،

بزرگ بودن ناچاری‌ام را باور کن…

شعر در مورد اگرها

از تو برکندن دل

ممکن اگر بود مرا

به تمنای تو…

کی اینهمه جان می‌کندم؟

شعر درباره اگر

مرا ببخش

اگر دوستت دارم و

کاری از دستم بر نمی آید..!

شعر اگر سبزه بودم

اگر سردت هست

بگو تا یک آغوش

بیشتر دوستت داشته باشم!‏

شعر اگر آن ترک شیرازی

از مرگت

ناراحت نمی شوم!

اگر قرار باشد

پیش من

که پیش از تو رفتم

بیایی…

شعر اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را

برون نمی رود

از خاطرم خیال وصالت

اگرچه نیست وصالی

ولی خوشم به خیالت.

شعر اگر آن ترک شیرازی حافظ

دست نیابد کسی به خاطر جمعم

زلف پریشان یار اگر بگذارد

هیچ نگردم به گرد عشق فروغی

جلوه حسن نگار اگر بگذارد.

شعر اگر آن ترک شیرازی و جوابیه ها

تو اگر می دانستی

که چه زخمی دارد

که چه دردی دارد

خنجر از دست عزیزان خوردن

از منِ خسته نمی پرسیدی

آه ای مَرد چرا تنهایی..؟

شعر اگر آن ترک شیرازی با معنی

آسمان

و هر چه آبیِ دیگر

اگر چشمان تو نیست

رنگ هدر رفته است

بر بوم روزهای حرام شده

چه رنگ‌ها که هدر رفتند

و تو نشدند.

شعر اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل مارا

اگر چه دل به کسی داد، جان ماست هنوز

به جان او که دلم بر سر وفاست هنوز

ندانم از پی چندین جفا که با من کرد

نشان مهر وی اندر دلم چراست هنوز؟

شعر اگر آن ترک شیرازی

اگر ماه از تو زیباتر بود

هرگز دوستت نمی داشتم

اگر موسیقی

از صدای تو دل انگیزتر بود

هرگز به صدای تو گوش نمی سپردم

اگر آبشار اندامش از تو

متناسب تر بود

هرگز نگاهت نمی کردم

معنی شعر اگر آن ترک شیرازی

اگر تو باز نگردی

امید آمدنت را به گور خواهم برد

و کس نمی داند

که در فراق تو دیگر

چگونه خواهم زیست

چگونه خواهم مرد!

جوابهای شعر اگر آن ترک شیرازی

اگر توانِ ماندنت نیست

کسی را در آغوش نگیر

که سکوت می کند

تا صدای نفس هایت را بشنود…

شعر در مورد اگر

بیشتر بخوانید :

شعر در مورد دایی

شعر در مورد دهه فجر

شعر در مورد تبریک ازدواج

شعر در مورد سکه

شعر در مورد تاریخ